یا امید
سکوتی میکنم پر معنا تر از فریاد همه
به نام تنها امید دهنده ناامیدها....

خدایا میگن شانس وجود خارجی نداره،قبول،میگن بدشانسی وجود نداره،قبول،میگن

کی گفته یکی خوش شانسه یکی بد شانس اینم قبول، میگن برو بابا بهونه است

 شانس شنیدیم ولی نتونستم بپذیرم نه اینکه شانس هست بلکه به خاطر ردبهونه..

ولی آخه خدا خودت میدونی دلیل چیست؟؟؟ چرا نباید دانست؟؟؟عیب از

 کجاست؟؟ به فکر چشم انتظار نباشیم؟؟پس ای خدا چی ی ی ی ی؟؟؟؟

چرا خاص؟؟ شاید اینقد طاقت نداشته باشه...

خدایا تو بزرگی خیلی بزرگتر از ایناااا 

خدایا تو خودت چاره ای!!!

خدایا بزرگترین گناه ناامیدی از درگاه توست ما را از شر این گناه محفوظ بدار

 خدایا خدایا یه کلام..بیا و امشب البت امشب که نه امروز باه این بنده گناهکارت 

 گفتمان کن خدایا نمیگم دستم را بگیر عمریست گرفت ای مبادا رهایش کنی...

خدایا تفاوت همه و هیچ کامل ندانسته ایم اما خیلی خوب میدانیم هیچی از تو 

پنهون نیست اما همه چیز از ما پنهون.....

خدیا یکی یکی رو داره یکی دوتارو ولی من تویی که همه ای رو دارم خدایا دستانم 

 رو رها نکن 

خدایا این شرالناس رو از من دورش کن 

خدایا بعد از نمازم میخوابم خودت فردایم رو روشن کن از نور جلالت 

خدایا اخرش اینه کمکم کن از من تلاش و حرکت از تو هم برکت برکتت رو از من نگیر

.......

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط فرشید

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1